Guys, it's friday!

Fredag idag vänner och vi taggar HELG! Godmorgon kära ni. Idag bestämmer vi att ingen och inget kan få ner vårt humör, är ni med eller? Om du får F på ett prov, äh det fixar du nästa gång! Beter sig någon dumt mot dig, ge dem fingret och vänd på klacken och gå därifrån med huvudet högt! Känns dagen lång, tänk på att för varje minut som går är du en minut närmare hemfärd! NU KÖR VI BRÖDER.
 
Jag ska som sagt vara på körskolan hela förmiddagen och sen har jag skola hela eftermiddagen. Mindre roliga grejer men ändå så värda grejer. Ikväll är det dock så mycket roligare, jag ska nämligen på en liten tjejmiddag med fina flickor! Alla är, tyvärr, 18 år och ska dra på krogen senare på kvällen och jag får snällt åka hemåt som den 17-åringen jag är. December-barn, vi är såå utsatta haha. Hörs under dagen! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback