Finns ingen bättre.

Innan jag ska lägga mig I TID för första gången på länge på en veckodag så tänkte jag bara säga godnatt. Dagens dressyrträning var såå över förväntan, jisses vad hon kämpade fina Ettan! Hon har alltså gått EN gång förra veckan, det var när jag red henne i fredags så jag gjorde mig redo för en stel och oarbetsam häst men hon gjorde mig verkligen förvånad. All cred till Ettan idag! Som hon kämpade i galoppfattningarna, i den långsamma galoppen där hon verkligen fick en bra rytm och det var som att sitta och rida på en Grand prix häst. I slutet blev hon dock tröttare och därmed segare men det förstår man ju, herregud! Åååh kärlek till min fina. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback