Eddy Robric, bästa travaren i världen.

Men HUR bra är han inte, Eddy-mannen! Galet vad han gick bra idag. Han är verkligen en liten arbetsmyra som bara vill göra rätt, rätt, rätt hela tiden! Otroligt positiv häst och jag blir så glad och det är så mycket roligare att träna när man har en häst som vill samma som jag vill. Var bara mest basic ridning idag, alla gångarter i så låg form som möjligt. Suverän galopp hade han idag! Nästan finare än någonsin. Mmm, det här passet kommer jag leva länge på. 
 
Nu ska jag käka och sen göra iordning mig. Åker som sagt iväg ikväll och kommer inte hem förren imorgon eftermiddag. Lovar tidsinställda! 
 
Hur snygg är han inte då? Bästa bästa bästa.



Kommentarer
Postat av: Annika

Söt :D

2013-11-30 @ 19:09:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: carro

varför kallas han eddy mannen ? o.O

2013-12-02 @ 21:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback