Dumma hjärnspöken.

Åh hej på er! Innan jag somnar sittandes så måste jag bara kika in här, till er.♥ Dagens hoppträning vill jag bara glömma, jag blir så arg på mig själv!!! Jag förstör för både mig och Ettan i hoppningen med alla mina hjärnspöken, åh blir så ledsen.. Men det är bara för mig att träna, träna & träna hur svårt det än är. På måndag ska vi köra lite markarbete istället och träna på grunderna, där jag känner mig säker! 
 
Imorgon ska jag alltså åka in till Västerås 4 timmar innan jag börjar skolan. Varför kan man ju fråga sig, jo för att jag ska sitta och plugga på körskolan och sen köra en timme. Men suck! Behöver jag säga att jag typ, dölängtar efter mitt körkort? Jaja, bara bita ihop och köra. SÅÅ värt det sen när jag har det lilla fina, rosa kortet i min hand. GODNATT VÄNNER
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback