Duktiga Ettan!

Aja, jag har faktiskt ingen ursäkt idag att jag inte bloggat haha. Hej på er iallafall! Jag har hunnit vara i stallet nu på förmiddagen, kom nyss hem faktiskt. Valde att rida Ettan idag inne i ridhuset innan hovslagaren skulle komma. Red ca 30 minuter bara för att känna hur hon kändes, eftersom hon vilat nu hela veckan och bara skrittats. Hon var förvånansvärt fin! I början var hon lite stel och gick mot handen men det kan kan man ju ändå förstå så jag satt bara och väntade ut henne och det blev ett bra resultat. Rullade runt lite i en lugn galopp med fokus att få med ytterbogen och att hon skulle länga halsen. Idag är jag väldigt nöjd! Efteråt fick hon nya skor som var SÅ välbehövligt, hon hade slitit ner sina rejält. Även där skötte hon sig super, stod helt stilla. 
 
Ikväll ska jag plugga naturvetenskap. Kul va, på en fredagkväll?! Vi har somsagt prov nu på måndag så lär ju börja, tur att Daniella ska komma och hjälpa mig iallafall. Nu ska jag iallafall börja med några inlägg, för att bloggen ska bli full med inlägg nu i helgen! Tips är mer än välkomna!
 



Kommentarer
Postat av: Eliiiin

Mer outfit bilder ;)

2013-11-01 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback