Depp.

Idag är en riktigt skitdag, helt enkelt. Sov inte alls bra inatt, försov mig så var tvungen att stressa för att hinna med tåget, jag har så tråkiga lektioner idag och kommer dessutom vara hemma vid 19 ikväll, om jag har tur... Ska iväg till körskolan och sitta på en teorilektion efter skolan. Hmm förstår ni varför det är svårt att hitta lite motivation till denna dag? Jag vill bara ha mitt körkort här, i min hand, just nu. Helst studenten avklarad också. 
 
Jaja, var tvungen att deppa lite haha! Jag kommer som sagt inte hinna till stallet idag så Ettan vilar och Eddy går lektion med sin ägare. Så istället tar jag en lugn kväll hemma, kanske åker ut och kör lite också. Hörs under dagen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback