Älskade fredag!

Att vakna upp till solsken är ju en enorm energiboost, eller hur? Godmorgon! Jag ska snart börja fixa mig för att sedan gå till bussen som tar mig till skolan men tänkte först berätta om dagens planer. Jag går ju i skolan till 15.40 (!!!) på fredagar så kommer inte hem förren ca kl 17, vilket är förjävligt. Men iallafall så är jag stalledig idag så jag passar på att umgås med en vän som jag aldrig annars hinner göra när jag har hästarna! Känner ni igen er? Jag vet inte alls hur jag ska pussla ihop tiden för skolan, hästarna, vännerna, familjen... Trots allt går hästarna och skolan först i alla lägen, punkt slut. 
 
Hoppas ni får en fin fredag och taggar till HELG! Vi ses på bloggen under dagen.♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback