Alltså måndagar är inte min grej.

Godmorgon! Tänkte snabbt bara berätta lite om dagens planer. Ska som vanligt gå i skolan hela långa dagen, pina mig igenom ett naturvetenskapsprov och sedan äntligen få åka hem. Ikväll är det träning som vanligt med Ettan, dressyr står på schemat och jag är galet taggad! Ska bli så kul att bara få dansa igenom en övning med henne och ge henne massa äpplen och gos efteråt. Dock har hon vilat i två dagar så förväntningarna är lika med noll. Kan ju bara gå bra då ju! Ha en bra dag och belönar er med något när ni kommer hem, det behöver man en seg måndag som denna.♥
Ge mig sommar igen!
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Jag beställde det från en som bor här i Karlstad, sök på hästbling på Facebook så hittar du sidan :). Det är gjort av Tagel från Baldi :)

2013-11-04 @ 12:34:45
URL: http://sweetprincess.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback