Allt är uppochner.

Hallååå! Jag lever fortfarande. Det blev bara massa kaos igår och sen var jag tvungen att åka till stallet på kvällen och kom inte hem förren vid 22 så då var det bara dusch och bums i säng som gällde. Jag är hemma nu iallafall från skolan, hade bara en lektion på förmiddagen och nu ska jag jobba hemifrån ett tag innan jag sticker till stallet! Hoppträning ikväll som vanligt på torsdagar, ska bli så kul! Fler svar kommer upp nu under dagen så håll koll, jag ska börja jobba lite smått nu och sen hörs vi senare.
Från igår.  
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Emma

SV* Tack så jätteycket :)

Kram

2013-11-14 @ 15:17:41
URL: http://emmaostensson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback