Äcklig, ful och falsk?

Jag skäms. Jag skäms så jag vill bara sjunka genom jorden och aldrig komma tillbaka igen. Fan ärligt asså tjejer, vad är problemet med vissa? Nu har jag fått nog. Jag vill inte ens vara en tjej, jag vill inte tillhöra den äckliga kategorin. Att vi behandlar varandra som vi gör är förjävligt. Bara idag har jag blivit kallad jävligt ful, äcklig och falsk. Ursäkta, vem har rätt att säga en sån sak till NÅGON? Nu är det ju tur att jag är så pass stark som jag är och har världens bästa pappa och världens bästa tränare och finaste Julia som stöttar mig i alla lägen. Men tänk om detta skulle vara någon annan? Om den personen som blir trakasserad tror på vad den får höra - då kan det gå riktigt snett till. Jag tar bloggpaus till jag lugnat ner mig och fått tillbaka lite motivation och hopp för mänskligheten, herregud...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback