Tillsammans med Eddy.

Åh jag vet att jag tjatar om det hela tiden men kan det bara inte bli vår snart! Tävlingar, tävlingar och åter tävlingar. Halleluja! Jag är sååå råtaggad så jag skulle kunna åka ut på tävling IMORGON. Har inte tävlat sen i våras det här året och jag får abstinens. 
 
Jag ska inte tävla i lag nästa säsong utan kommer åka ut på dom tävlingar jag känner för och därmed har jag ingen press på mig. Jag och Eddy (som det ser ut i nuläget) kommer åka ut på några 80 tävlingar, mest för att känna på tävlingsplatser och känna av att hoppa en bana. Ingen tävling - ingen press. Sen när jag känner att vi är klara på den höjden och det känns bra, så kommer vi gå upp till 90cm och fightas på riktigt! Behöver jag säga att jag är äckligt taggad på att träna, träna, träna hela vintern och sen tävla??? SKULLE INTE TRO DET VA
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback