Still alive.

Filmen som jag spelade in idag till en hästs annonsvideo var till 95% klar och då lägger programmet av och filmen finns inte kvar, snart slänger jag ut datorn från fönstret. Redigt förbannad iallafall haha! Jag ska snart sova, har haft genrep i stallet på kvällen och imorgon är det show. Jag ska rida Eddy till ett nummer och idag vägrade han gå in i ridhuset, vi gick in utifrån (där vi aldrig går annars) och han totalvägrade. Började stegra och dumma sig så hästarna som skulle ridit bakom oss fick gå in först haha, bara dumheter! Men annars skötte han sig alldeles perfekt, som alltid i såna här sammanhang med mycket rörelse och alla andra hästar ballar ur. Bästa Eddy! Så jag är lugn inför imorgon. 
 
Ska skriva tidsinställda nu tills morgondagen så det inte ekar tomt här som det gjorde idag, får ju skämmas. Godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback