Photoshop.

Något jag kommer sakna när jag tar studenten är mitt photoshop! Jag går ju medialinjen och har därför alla adobe-program i min skoldator och det är såå lyx! Allt kostar runt 30 000 kr så det är väldigt generöst. Jag funderar på att köpa ett paket med photoshop sen när jag slutar, det är verkligen väldigt skönt att ha det till att fixa lite bilder. Här ser ni vilken skillnad det blir och jag har endast använt lite lyster och ändrat ljusnivån pyttelite, det krävs inte mer än så! Visst blir bilden efter så mycket bättre?
 
FÖRE: 
 
EFTER:



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Duu! Gör som jag! jag har laddat ner det, men tips är att ta en gammal version (har photoshop 7.0) för där behöver man bara ett serienummer som man kan googla på och sen så har man det forever!
ska jag länka den jag laddade ner? kan hjälpa dig sen om du behöver :)

2013-12-16 @ 09:23:14
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback