Let's rock this saturday!

Godmorgon hörrni! Jag är påväg till stallet för att köra igenom en stalljour och sen ska Eddy fixas och ridas. Beroende på hur väglaget ser ut blir det antingen en lugn uteritt så han får skritta, eller så vilar han. Han har gått väldigt hårt hela veckan och han har varit sååå duktig så det är väl inte mer än rätt att han får ta det lugnt! Senare ska jag iväg till stan och köpa vinterskor (lite sådär väldigt försent!) och sen åker jag till Västerås och sover där inatt. Bloggen är laddad och ni lär komma hit igen, flera gånger under dagen. HA DET BÄST
Lyser upp snökaoset med en härlig sommarbild. Finaste Ettan!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback