Jag är snart frisk och SNART 18 ÅÅÅÅR!

Imorse var sista gången jag vaknade upp som minderårig... Imorgon är jag 18 år och då börjar allvaret. Men jag är sååå taggad! Dessa tre dagar, torsdag, fredag & lördag, kommer rocka. Planer för varenda kväll och det är bara en massa födelsedagsfirande.
 
 
Mitt tillstånd just nu då.. Jag mår helt okej, jag är frisk från magsjuka (halleluja!) men har dock fortfarande världens förkylning. Jag har även vaknat varje morgon med trasiga läppar, alltså sönderbitna. Jätteskumt, har aldrig varit så förut. Men iallafall, jag hostar och hostar och nyser i vartannat men annars är jag hög av lyckorus! Nu ska jag skriva lite inlägg och sen gå och vila igen - energin är fortfarande inte tillbaka tyvärr.
 



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Åååh längtar tills jag blir 18 och kan skaffa körkort och tatueringar som alla coola!! ^__^

2013-12-18 @ 23:19:18
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback