Helt förvånad!

Proppade i mig Ipren och vitaminer & drog ner till stallet. Förväntningarna på passet var lika med noll iprincip, ettan hade ju trots allt skrittats/vilat i 2,5 vecka. Men WOW - vad hon levererade! Okej, formen satt inte helt hundra och hon var väldigt pigg men ändå! Jag är verkligen så förvånad och så stolt över henne, nu ska vi träna hårdare och mer än någonsin för att bli så bra som möjligt. Nu somnar jag med ett leende, ni förstår inte hur skönt det är att Ettan är tillbaka och att hon snart är frisk. Älskar henne så, så, så mycket och hade inte klarat av att hon blev jättesjuk. Känns som ett ton har lyfts från mina axlar och klumpen i magen har försvunnit! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback