Frisyr på Eddy?

Som ni redan vet då jag tjatar om det hela tiden haha så ska ju jag & Eddy åka ut och tävla nu i vår, i hoppning. Jag tror nog att jag kommer rida i kavaj eller en stickad tröja utanpå en skjorta, lite beslutsångest där. Jag kommer inte tävla i en säkerhetsväst. Ja ni får bli förbannad och tycka att jag inte har något bakom pannbenet men så är läget. Jag är 18 år då och får alltså enligt lag tävla utan. Jag har inte ridit med säkerhetsväst sen jag började rida och kommer inte börja med det heller, tyvärr. 
 
MEN tillbaka till det som jag skulle komma fram till. Eddy har ju lång man och jag tänker inte knoppa den men vill ändå inte att den hänger helt som vanligt då jag tycker att det är lite kul att ha något annorlunda på tävling. Vad säger ni om den här frisyren?
 
Det här är på min lilla shettis Caspian som jag hade förut och han har typ exakt lika tjock och lång man som Eddy så det borde se likadant ut! Visst är det ändå lite häftigt?



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Jättecool frilla! Och ha stickad tröja ovanpå skjorta,mycket coolare! :D ´<3

2013-12-15 @ 14:02:13
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback