Film!

Här har ni ett litet filmklipp från söndagens luciashow.. I början när vi är pepparkakor ser alla nästan likadana ut haha, men det är Eddy som har röda lindor på sig! Så det är vi. Sen är det ju såklart Eddy som kör vagnen efteråt, såå himla duktig han är.♥
 
Haha, har ju inte berättat om showen alls p.ga att jag legat däckad i min säng men tar det lite nu. Eddy är ju alltid cool i såna här sammanhang, bryr sig inte alls om massvis med hästar och hög musik utan står och kollar helt lugnt. MEN, precis innan vi ska gå in på vårt pepparkaksnummer så börjar han dumma sig rejält. Ställer sig rakt upp och ner på bakbenen och vevar med frambenen. Blev tjurig på han och fick som tur va ner han på alla fyra ben igen! Men väl där inne så var han ju så snäll som han alltid är, knäpphäst. Jag älskar verkligen att göra såna här grejer med Eddy, blir alldeles varm i kroppen av lycka. Finaste någonsin. 
 



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

WAAAH så sööööt ♥

2013-12-18 @ 10:48:30
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback