En sjuk amanda idag.

Godmorgon.♥ Pallrade mig till skolan trots halsont och nästan feber, förvånad själv faktiskt haha. Men vi har en redovisning idag som jag måste vara med på så det är bara att bita ihop.. Och ikväll ska även Ettan få vara med på träningen, det är dressyr och vi kommer ta det lugnt med många skrittpauser beroende på hur hon känns! Onödigt att köra igång för hårt och så går hon sönder liksom... Kommer få sota för den här dagen imorgon kan jag lova, kommer nog må som en påse nötter. Hejja mig! 
 
Alltså, jag längtar så mycket till julafton så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill vara ledig, vara med familj & släkt, vara 18 år, festa, träffa kompisar. JULLOVET I'M READY FOR YA
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback