Bästa bästa bästa.

Men hallå myssöndag! Spenderat hela min dag tillsammans med bästa vän och handlat klart nästan alla julklappar, känns otroligt skönt. Inget mer stress för det liksom! Jag kan tyvärr inte ta kort på något då jag inte vill riskera att någon ser. Men jag köpte iallafall en present till mig själv haha, ett schabrak som kommer sitta fint på Eddy. Ett mörkbrunt med blåa kanter, så gulligt. Blir galen på hästsaker, vill bara ha allt! Suck haha. Nu ska jag käka och sen dra vidare mot Västerås igen för andra gången idag, hörs sen! 



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Jag kan också bli helt galen på hästsaker och vilja köpa allt! Jag har inte ens en häst??!?!

2013-12-01 @ 19:19:54
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback