Alla känslor på en och samma gång.

Nerfrusen, trött, glad, stressad, sjuk... Välkommen förkylning! Suck, att jag aldrig får vara frisk. Har varit sjuk tillochfrån nu i snart 3 månader. Har idag iallafall varit ute i kylan på julmarknad tillsammans med Eddy och delade ut godis till alla barn. Alltså jag tappar hakan, den där hästen har ett sånt jäkla psyke som ingen annan har! Brandbil som står och tjuter 30 meter ifrån han, flera barn som står och klappar på han, bilar som åker både framför och bakom och låter förjäkligt och Eddy bara står där. DET är helt galet! Sååå såå stolt över han.♥
 
Nej hörrni, en varm dusch och lite glass för halsens skull ska ni se att jag överlever det här. Justja! Ettan är igång och igår var sista gången hon behandlades för ringorm, LYCKA! Så nu är det bara att köra på igen. Idag longerade jag henne, hon var trött men frustade nöjt så det tolkar jag som att hon tyckte det var otroligt skönt att röra på sig. Lilla gullehästen, nu blir allt bra igen!
 
 
Världens finaste hästar, vad glad jag är att jag har er.



Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

så söta!

2013-12-08 @ 19:30:39
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Men vad gulligt! Vad var det för julmarknad? :D

2013-12-08 @ 21:37:53
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback