3 så jävla bra dagar.

Tre dagar av firande, ni förstår väl varför jag inte haft en sekund över till bloggen men nuså! Men shit, igår knäckte alla dagar någonsin. Mat med fina vänner, de överraskar med limousin till krogen (!!!!!!) och dans hela natten tillsammans med drinkar och hallonlakritsshots - oslagbart. Är så lyckligt lottad med så fina vänner omkring mig. 

Imorgon ska jag iallafall hoppa en klubbtävling med Eddy, 60 cm igen. Den här gången ska vi försöka få en mer rytmisk runda och att han inte ska blocka mig. Blir spännande då jag inte suttit på en häst på en vecka! Var för första gången i stallet idag på en vecka haha, jag har ju legat sjuk. 

Limousin ska det va! Drar till med min första vimmelbild också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg som jag kan besöka?:

Kommentar:

Trackback